ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
H υποστήριξη που παρέχει η εταιρεία μας, ξεκινάει από την πώληση και φτάνει μέχρι το στάδιο της εγκατάστασης. Τόσο σε συμβουλευτικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο τα άρτια εκπαιδευμένα στελέχη της Sirius Sound μπορούν να υποστηρίξουν οποιοδήποτε έργο αναλάβει συνεργάτης μας, διατηρώντας την διακριτικότητα και την εχεμύθεια που αυτό απαιτεί. Μη διστάσετε να απευθυνθείτε σε εμάς για μια ολοκληρωμένη και εποικοδομητική πρόταση για ηχητικές εγκαταστάσεις και ανάληψη έργων σε ένα ευρύ φάσμα (αίθουσες ψυχαγωγίας και πολιτιστικών εκδηλώσεων, θέατρα, πολιτιστικά ιδρύματα, αθλητικές εγκαταστάσεις, στούντιο ηχοληψίας κ.α.)
SERVICE
Σε έναν τομέα απαιτητικό, μπορούμε να ικανοποιήσουμε απολύτως τους πελάτες που απευθύνονται στην εταιρεία μας για θέματα επισκευών των εταιρειών που αντιπροσωπεύουμε. Με συνέπεια, ταχύτητα και υπευθυνότητα αναλαμβάνουμε να ελέγξουμε οποιοδήποτε προϊόν παρουσιάζει πρόβλημα και να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάστασή του. Έχουμε έρθει σε συμφωνία με τις μεγαλύτερες και ταχύτερες διεθνείς μεταφορικές εταιρείες προκειμένου η αποστολή ανταλλακτικών που δεν υπάρχουν σε στοκ να είναι άμεση και με πολύ χαμηλό κόστος, οφείλουμε, δε, να αναφέρουμε την αψεγάδιαστη ανταπόκριση της RCF σε ό,τι αφορά την αποστολή ανταλλακτικών που έχει κατά καιρούς χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν και τα οποία αποστέλλονται άμεσα ακόμη και με ξεχωριστές αποστολές, με αποτέλεσμα να έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε αμέσως τους συνεργάτες μας.
Όροι Εγγυήσεων-Service
1. Τα προϊόντα της RCF συνοδεύονται από εγγύηση 2 ετών + 1 επιπλέον έτος αφού γίνει registration μέσω του site της RCF.
2. Για την κάλυψη των εγγυήσεων απαιτούνται το S/N Serial number και τα παραστατικά αγοράς του μηχανήματος.
3. H εγγύηση δεν ισχύει μόνο σε περίπτωση που η ζημιά έχει προκληθεί από υπαιτιότητα του χρήστη π.χ. καμένο μεγάφωνο από υπεροδήγηση (παθητικά ηχεία), ζημιά που προκλήθηκε από βροχή – υγρό σε ενισχυτή ή module αυτοενισχυόμενου ηχείου, χτυπήματα – σπασίματα από πτώσεις, ζημιές που προκαλούνται από το δίκτυο του ρεύματος (υπέρταση – λάθος σύνδεση ηλεκτρολογικού πίνακα κλπ.)
4. Τα μηχανήματα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα του service της εταιρείας, Ζαϊμη 7, Εξάρχεια, 10683 Αθήνα, με χρέωση και ευθύνη του πελάτη.
5. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 7 εργάσιμων ημερών αφού δικαιολογηθεί εγγράφως η αιτιολογία της ενέργειας αυτής. (Σε περίπτωση επιστροφής, το προϊόν θα πρέπει να είναι συσκευασμένο, σε άρτια κατάσταση όπως παραδόθηκε και με συνοδεία όλων των εγγράφων και παρελκόμενών του).
6. Στις περιπτώσεις εκτός εγγύησης υπάρχει η δυνατότητα επισκευής ή αντικατάστασης της προβληματικής μονάδας. Σε κάθε περίπτωση θα κοστολογείται η εργασία και θα ενημερώνεται ο πελάτης για να αποφασίσει.
7. Το service της εταιρείας λειτουργεί καθημερινά από τις 09.00-17.00 και από Δευτέρα έως Παρασκευή.